Kizlar ben kızıma ayrı oda yapmicam benim yatak odamin gardrobu giyinme odasında, beşiğini ve sifonyerini odama koydum, seneye tayin olma durumumuz var gittiğimiz yerde yaparım diyorum odayı, oğlum 6 yaşında olacağından zaten odaları ayrı olucak aynı dönem çocukları değil biraraya koyamam.velhasil kızımı kapı süsünü ben gereksiz buluyorum.ama oğlumda annem yaptırmıştı.hastane oda kapisini süsledi Grek tülle, sonra 40 gün boyunda evin dış kapısında gelen misafirlere karşı süslü kaldı.sonrasinda odasına asmistim ,taşınma esnasında kırıldığı için atılmıştı.hediyelik kısmına gelince annem ve kayınvalidemle eltime ,kuzenlerime ,yengemlere göndermek amaçlı ,25 tane felan magnet veya anahtarlık düşünüyorum ama hevessizlik mi bilmiyorum buna da gerek varmı ki 🤭oğlumda kokulu taş yaptırmıştı annem,annem benden daha çok hevesli sanırım🙈