Aysenurdemirel ben mecburi sezeryan ile girdim. Spinal oldu acı veya kesi atma hissi yaşamadım çekiştirmeleri hissetim ama oda acı değil karıncalanma hissi idi. Sonda ne zaman takıldı hatırlamıyorum Daha sonra ameliyat bittiğinde uyumuşum gözümü açtığımda odamdaydım gece 01.35 te ameliyat oldum öğlene doğru uyuşukluğum geçti bu arada sürekli kontrol altındaydım karnımın üstünde kum torbası vardı biraz baskı hissediyordum bundan kaynaklıymış bebeğimi emzirdim yardımcı oldular hemen tutsun diye daha sonra uyuşukluk geçtiğinde sondayı çıkardılar önlüğüm çıktı ve yatağımdaki çarşafmış hepsi toplandı ben kendim nevresim takımı almış yıkamış ütülemiştim onu serdik sonra pijama takımını giydirdiler daha sonra bol bol yürümeniz gerekiyor ki yaraya alışansınız diye yoksa her kalktığınızda baş dönmesi yaşarsınız nescafe yulaflı bisküvi ve kayısı suyu çok tükettim tuvalete sık sık çıktım lohusa külodu kullandım. Bunun dışında aklınıza takılan olursa sorabilirsiniz