uraluygar Kizlar ben bu yataktan aldm ogluma icine yatak alacagim ama kac cm almaliyim? 20 cm cok mu kalindir acaba? Kullanan varsa bana yardimci olur musunuz?
Selinselinselin uraluygar catılı almayın habire kafamı vuruyorum. Kızım 18 aylık lık olunca odasına gecti aman diyim
uraluygar Ozlemcyln vivenseden aldim bugun daha gelmedi bu ay icinde gelecekmis. Sadece karyolayi 1769 tl ye aldim 900 liraya da icine yatak aldim 20 cm kalinligi olan
Melikesvm uraluygar bende trenyolda 1350ye buldumda ordan alıcam daha once dolapta almıstım oyuzden sordum fıyatını
uraluygar Selinselinselin yok catili almadim fotograftakini aldim😂 catili olanda arkadasim da ayni kazalari yasiyor😂
Selinselinselin Nilasyamom 2 gün önce burnum kırılıyordu. Ama montesori gercekten iyiki almışım. Geniş geniş yatıyor. Uyuturken bende yatıyorum 🤪18 aya kadar park yatak kullandık kaldırdık.
uraluygar Aysenuray yok canim yatak zaten 90×190 aldim ama kalinligi oluyor ya onu sormustum 20 cm kalinlikta yatak aldim
Selinselinselin uraluygar ya resmen analara tuzak girerken güm cıkarken güm gözümde iyi görür ama yorgunluktan mı bilmiyorum carpıp duruyorum 😂cocukta carpar diye korumalılları tam koruma yaptım. Gec yapınca gec odasına gecti bunada sukur🤪