ayminaninannesi bence lazım olursa alın sonuçta her şey çok çabuk elimize geciyo çok şükür kargolar hızli
ben göğüs kalkanı aldım krem sürdüğüm için sağa sola surtmesin dedim ama bence çok lazım değil 😄 indirimdeydi alıyım bari dedim zaten yağ suruyosaniz bence şu anda almanıza gerek yok yaralariniz geçmezse gümüş kapak alabilirsiniz