17 nisan akşamı kanamam başlamıştı acile gittik iğne vuruldum ve progestan kullanmaya başladım kanamam 1 gün sürdü, 1 hafta boyunca kahverengi akıntı geldi sonraki 1 hafta akıntı sarıya döndü fakat dün pembe bir akıntım geldi akşamına küçük bir kanama geldiğini farkettim, az öncede tekrar az bi kanama geldi 8+6 olduk bugün. Ne yapmamı önerirsiniz? Yarın doktor kontrolüm var