eylul02 19+2 günlüğüz göbeğim çıkmaya başladı artık dışarıdan bakınca belli oluyor. Kızlar bazen oturduğum yerden zor kalkıyorum karnım agrıyor sizde de oluyor mu? Bu haftalarda böyle ise ileriyi düşünemiyorum 🙃
zeytinkiz eylul02 bende de o haftalarda karın agrısı kasık agrısı başladı bebek ve Rahim büyüdüğü için normal dediler 🤭22 haftalıgım bende
SenaHifa eylul02 ben ayakkabı giyememeye başladım bilmiyorum benim canım mı tatlı ama bazen bebek çok aşağıda oluyor eğilince sıkışıyor eğilemiyorum kalkmak için ıkınamıyorum karnımın içi acıyor geçer heralde yahu 😂