Rabiakara Kizlar demir ilaci 20. Haftadan sonra aliniyormus. Doktoruma randevuma daha cok var. Yarin saglik ocaginda aşım ve tahlilim var. Orada doktordan istemeli miyim? Verirler mi? Oradan yazdiran var mi?
Esincil Rabiakara benşm sağlık ocağındaki ebem vermişti çok ilgili sağolun herşeyimle. Sağlık ocağındaki doktora tahlil sonucunu sor ona göre ebenle görüş verir orada bana sağlık ocağının demir ilacı ve d3 başlatmıştı ebem
glcncbn Rabiakara Ben dün tahlil yaptırıp demir ilacı yazdırdım. Hap içemediğim için suda eriyen ilaçtan yazdılar.
plakayerli HavvaMerve benim eksik çıkmamasına rağmen verdi tüm gebelere mutlaka veriliyor diye biliyorum
Umutlabekleyissss Benim de değerlerim iyi çıkmasına rağmen doktorum yazdı. Hamilelikte kullanılması gerekiyormuş hap şeklinde verdi doktor ama çok rahatsız etti beni küçük cam şişelerde verdi yemekten sonra kullanıyorum bencede kullanmalısınız 🌼