Ayse1608 Tugbacaner ultrasona gireceğim zaman lavaboya girecektim sekreter girmeyin daha iyi gözükür demişti 🤔
fk54 Tugbacaner bagırsak değil idrar kesesi ile alakalı bir durum demiş olabilir bende hiç boyle bişey duymadım
Gis Tugbacaner idrar kesesi bos olmasi gerekir. Idrar kesesi uterusun hemen onunde cunku. Dolu olursa baski yaptigi icin gebeligin erken donemlerinde bebegin olcum sonuclarinun bile yanlis gorunmesine sebep oluyor
Gis Tugbacaner yalniz daha kese ve kalp atisi kismindaysaniz idrar kesesi baski yaptiginda daha net gorunur. 7_ 8 haftayi gectikten sonra bos istiyorlar
Mervezngn İlk haftalarda idrarınız olursa kese ve bebek daha net görünür ileriki aylarda göründüğü icin idrarınızı yapıp gitmeniz gerekir
Mervezngn Tugbacaner valla bende öyle sıra gelene kadar kaç defa gidiyorum tuvalet yüzünden dışarı çıkamaz oldum saati bulmadan tuvaletteyim😂
Sedasedaa Tugbacaner canımm idrara sıkışık olunca daha net gözüküyor. Mesane şişirince rahim daha da netleşiyor 🌼🌼