Krmntgc Yaprak1 baş ağrısı olduğunda mutlaka tansiyonunuzu da kontrol edin yükselmesi de önemli çünkü. Bi doktora görünün bencede.inşallah bian önce geçer bulamtımızla başağrınız.
Uzunelif Bence biran önce gidin 37 haftamda aynısı oldu gittim hemen doğuma aldılar 4 cm açıklığım varmış bile hiç anlayamamıştım