Arkadaşlar son adet tarihim 16 mart tüp bebek transferim 6 nisanda yapıldı uygulamaya göre 7 haftalık görünüyor bir arkadaşım var aynı tarih transfer 6+1 günlük ve bugün karnımın alt tarafında adet olcakmışım gibi hareketler var kanamam başlamıştı gecen gün coraspini kestik oksapar devam ediyo bişey olurmu cok korkuyorum😔