Buseylmz Kızlar 37 haftalık hamileyim şimdi doktorun yanından geliyorum bebek dönmüş ama kanala girmemiş. Hurma ye bol bol yürüyüş yap normal doğuma zorlayacağım dedi😂 sorun şu ki sancım falan da yok. Kanala girmesi için önerileriniz nelerdir fikir verebilir misiniz 🙏🏼😍
Burcunur__ Buseylmz bebeğin kanala girmesi aylar günler almıyor doğum başladığı anda bebeğin kanala girmesi veya aşağı inmesi doğum pozisyonunu alması saniyelik bir mesele . Saniyelik bir olay . Doğumu başlatmak için merdiven inip çıkabilirsin
lifeofmybaby Buseylmz squat yap bol bol bende yapıyorum özellikle sumo squat çok faydalıymış birde çömelip afedersin tuvaletini yapıyor gibi beklemek gün içinde sürekli bunları yap birde pilates topun varsa zıpla üstünde hafif hafif
Bmom Buseylmz ahududu yaprağı çayı, squat, pilates, çömelme kalkma, merdiven inip çıkmak, ananas, hurma
MrsAkuzum 38+2deyim bende aynı durumdayım günde 7 adet hurma yiyorum ananas yiyorum 1fincan adaçayı 1 fincan yeşil çay içiyorum. 1.5saat yokuş yukarı yürüyorum ama hala kanala girmedi :) Bugün doktorum bol bol yürümeye devam et dedi.
bebiskoooo Burcunur__ benim 6 haftadır bebeğimin kafası aşağıda ama kanala girmedi henüz hırma adaçayı yürüyüş vs kullanmam kanala girmesine yardımcı olur mu
Buseylmz lifeofmybaby ya alaturka tuvaleti kullanmak istiyorum ama çocuk ezilir gibi bi düşünce oluyor acaba kullansam mı?
lifeofmybaby Buseylmz alaturka tuvalet kullanmana gerek yok sadece o şekilde otur evde tuvaletini yapıyormuş gibi. Bende alaturka tuvalete girmiyorum ama o oturuşu yapıyorum gün içerisinde sürekli. Koltuktan veya pilates topundan destek alabilirsin düşmemek için. Alaturka tuvalete girince düşecekmişim gibi geliyor o yüzden giremiyorum
MrsAkuzum Buseylmz 37den sonra adaçayı ve yeşilçay tüketmeye başlıyorsunuz doktor veriyor zaten amaç kasılmaları başlatmak
Rabis01 Buseylmz yuruyuş yaparken kaldirimda tek ayaginiz olsun biride asagda o sekilde bir asag bir yukari basarak yuruyun cok iyi geliyormus arastirin bunun gibi bircok video cikar belinizin sallamasi gerek evin icinde de capraz buyuk adimlar atarak belinizi calistirin ise yarayacaktir
bebiskoooo Buseylmz dönmüş derken kafası aşağıda mı demek istedin canım 30. Haftadan beri ben öyleyim kanala girmedi henüz
Burcunur__ bebiskoooo yani faydası oluyor diye duydum . Kaç haftalıksın doktorun bilgi vermiş olmalı sana
bebiskoooo Burcunur__ 35+4 oldum doktorum 18 Mayıs da tekrar kontrole gel dedi canım daha başı hareketli dedi başka bişey söylemedi kanala girdikten ne kadar süre aralığında doğum oluyor acaba