Denizyildizii Aycadindas 13+2 yim sanki karnim artik çıkmaya başladı hareket hissedilmez zaten bu haftalarda bulantilar devam ediyor😳
Nzlozkn Aycadindas tam 14+1 deyim ama hiçbir hissiyetım yok valla korkuyorum bu hissedenler nasıl hissediyor karnım yumuşacık agrı kanama falan da yok şükür ama sıfır hissiyat
GamzeGoktas Bugün 14+0 direk hareket değilde sanki biryere toplandığını hisseder gibiyim. İkinci gebeliğim ve henüz cinsiyet belli değil ☺️
Aycadindas Bende hissetmiyorum ama göbeğim çıktı onu gözle görüyorum😂 benimkinin cinsiyeti belli bakalım ne zaman hissederim insan hissetmek istiyor artık ya 😂
Aycadindas Olabilir oda anca 2. Doğumdan sonra falan diyolar ama peki hazırlık yapmaya başladınızmı kıyafet vs vs