Selinselinselin İlk hamileliğime yaşamadım. Şimdi 4 gün gecikti corona da böyle oluyor mu test aldım dün ama yarın elime ulaşır 😒
lentil Selinselinselin evt maalesef hamilelikten dolayı ağızda o tat uzun süre kalıyor. Benm yeni yeni geçti 12.haftadaym
Selinselinselin Esraakk mide bulantısı baş agrısı hepsi bir anda geldi hiç bişey yiyesim yok. Ki benim boğazım boş durmaz tatlı bile istemiyorum. Hep boğazım hastaymış gibi tatsız öyle değil mi
Selinselinselin lentil boğaz agrısı gibi ama değil mi ☺️ yutkunuyorum su içiyorum diş fırçalama devamlı ama geçmiyor. Son aya kadar geçmeyen varmış 😒bütün belirtiler var gibi ama hala test olmadan konduramıyorum. Kızım var 20 aylık
Esraakk Selinselinselin Ya yiyodum ben ama tat alamıyodum sanki boşa yiyonuşum gibi oluyodu. Metalik tat ağzımda hep var olabçn bşydi. Daha hamileliğin ta ilk zamanları bu
Selinselinselin Esraakk ya evet aynen öyle tam olarak anlatmaya calıştıgım. Bende iyice hamileyim sanırım diyorum 😂
Sinem_469 Haftadayim yeni yeni geçti diyebilirim ikinci gebeliğim ilkinde yasamamistim böyle bişey çok rahatsız edici
Selinselinselin Sinem_469 benim ilk gebelikte yoktu o yüzden konduramıyorum ama hersey hamileliği gösteryor. Cok uzun sürüyormuş. Yiyiorumda zevk almıyorum ki önceden yedikçe yiyesim gelir 😂
Aysenur0022 Benim 16. Haftada geçti ama hamilelikte en zorlandığım şeydi ağzımın tadının bozuk olması çok kötü bi şey
Aysenur0022 Selinselinselin inşallah sürmez. Annem de her hamileliğinde doğuma kadar sürdüğünü söylemişti o yüzden çok korktum ama bende geçti çok şükür. Herkeste farklı oluyor çok daha erken geçenler de var