Ben varım. Benim Tsh, t3 ve t4 yüksekti. Tsh 6 idi. 10 haftalık hamileyken rutin kan testinde öğrendim. 75 mg ilaç kullanıyorum endokrinoloji uzmanı kontrolünde. Çok şükür düştü değerlerim ama doğumdan sonra tekrar kontrole gidene kadar kullanmaya devam edeceğim.