Ftm_08_61 Aslında sadece odama bir beşik aldım yatak yanına ama sonradan bebek odası yapmaya karar verdim sizce büyüyebilen beşik kulanışlımı tavsiye ediyormuşsunuz. Bebek çocuk odası olarak uzun süre kullanacağım birşey bakıyorum
Dilekcnkn Ftm_08_61 Evet ben kullandım sallanmıyordu bizim aldığımız ama gerçekten çok iş görüyordu büdüğünde özellikle 2-3 yaşından sonra yanındaki korumalıkları çıkardık genç odası oldu babyci var İnstagram da çok güzel odalar var istanbul kartal da da yeri var bende öyle birşey alıcam set olarak ☺️
AsliTurgut Ftm_08_61 ben 7in 1 bi yatak siparis edecegim isterseniz fikir olsun sizde bakin hepsi burada da heyner 7in 1 yazinca cikiyor 😇