Kbra96 Kızlar 37 hafta 5 günlük hamileyim. Bugün sabah 8 e gelirken oy kullanmak için kalktığım da tuvalete gittiğimde akıntının içinde kanama gördm doktorumu aradm nişanın gelmiş dedi nts filan çekildim sancılarım başlamış nişan gelenler bu durumu yaşayanlar ne kadar süre sonra sancısı başladı ve doğum yaptı acaba?
Fucshbau Kbra96 Benim 4gun önce geldi nisanım doktor suyun gelsin öyle gel dedi 2 cm açıklıkla hala bekliyorum bugün 38e girdik ama hala sancılarım yok kişiden kişiye değişkenlik gösteren bi durum sanırım
Hanif Kbra96 YouTube da doktor Banu çiftçi nin normal Doğum videosu var onu izle canım detaylı anlatıyor.
CansuDemir Burda okuduğum doğum hikayelerine ve devletin ücretsiz halk sağlığındaki gebe eğitimlerine göre; bu kişiden kişide değişiyor. Nişanı gelip 3 gün sonra doğuran da var, akşama doğuran da 1 hafta sonra doğuran da... Hayırlı doğumunuz olsun inşallah ☺️
Kbra96 Ayselcnt herkes bana hayret ediyo erkek bebekler 42 ye kadar beklio seninki çok aceleci çıktı die
Fucshbau FatmaBaKsdrmez şöyle soylıyım benimki ceviz buyuklugundeydi yani o kadarlık bi yerde kan izi vardı ama az mi çok mu bilmiyorum