Mom54544 Fatmaankara Ha onu bilmiyorum canım ben Alptekin hoca dayım hastane olarak ben memnunum Laparoskopi falan da oldum orda hemşireler temizlik yönünden falan iyiydi gayet ilgililerdi hemşireler falan halada memnunum o doktoru bilmiyorum ama nasıl