Eylulgunes4444 Kızlar test yaptım silik çizgi çıktı ama peçeteye alacak kadar kahve rengi akıntı lı bir kanamam oldu adetim 2 gün gecikti yerleşme kanı olabilirmi adetten önce olur yerleşme kanı diyorlar doğrumu acaba hastamı oluyorum
greybrde Eylulgunes4444 evet genelde adet tarihi öncesi oluyor ama silik çizgi 5 dakka içinde çıktıysa geç döllenmeden kaynaklıda olabilir
tgbactn Eylulgunes4444 canım benimde aynı oldu kızımda. Kahverengi lekelenmem oldu adet günümde test yaptm silik çıktı ama kan verdgmde 2500lü bi deger çıktı.
synpolyanna Eylulgunes4444 canım benimde adetime 2 gün var 4 gündür lekelenme oluyor kahverengi sadecr peçeteye geliyor. Bende test yaptım silik çıktı bilmiyorum yarın kan vereceğim bakalım hayırlısı sen kan verdin mi?
Eylulgunes4444 greybrde evet öyle oldu ama şimdi adetimi oluyorum yoksa yerleşme kanamasımı bilmiyorum
Eylulgunes4444 tgbactn benimde silik çizgi ama adetim 2 gün gecikti şimdide kahve rengi çok az bir kanamam oldu
synpolyanna Eylulgunes4444 hadi hakkımızdahayırlısı canım haberleşeliminşallah bebeklerimiz bizimledir 🤲 Artık sonuç 6 sında çıkar sağlık ocağında vericem daha öncesinde lekelenmen oldu mu gecikincemi oldu yoksa canım
synpolyanna Eylulgunes4444 anladım canım yarını bekle bakalım sökülmezsa dediğin gibi kan verirsin ay hadihayırlısı kızz🙏🙏🙏
synpolyanna Eylulgunes4444 al bendende o kadar rabbim en iyisini bilir hakkımızda hayırlısı olsun inşallah🤲🤲🤲