Canerkan1 MeloMelo canım 16+4 bendede aynı durum belirtiler geçti bulantı ara ara yokluyo ama kasık ağrılırım oluyo bazen sanki adet olacakmışım gibi
MeloMelo Canerkan1 benimde öyle oluyo doktor bir sıkıntı yok normal dedi idrarda yanma varsa enfeksiyon falan o zaman sıkıntıymış alıştım bende napalım🙂
bebisim-_00 Tugbadabak-1 16 haftalığım bende benimki şimdiye kadar göstermedi doktor hiçbir tahmin de bulunmadı yarın gidicez inşallah net söyler ya