Kızlar artık 38 haftalık oldum bu gün haftalık doktor kontrolüne gittim gecen hafta 100 gram almıştı sadece bu hafta hiç almamış bi haftada nasıl hiç almaz cok üzüldüm birde son haftalarda kilo alır diolar hani bebegin kilo alacagı şeyleri tüketiyorum sürekli son haftalarda olupta 😔😔😔 çatı muayenesinide oldum dogumu tetikler diyorlar artık heran dogabilir 40 haftayıda görebiliriz ama dogduktan sonra zaten biraz kilo verirmiş bu hafta ne kadar alabilir ki 😪