findikkurdu2 Aemaeblt alt sütunu cekip atmalısınız bebeğin nabzını atmışsınız sancı grafiği görünmüyor
Aemaeblt Busraca bende bilmiyorum çok eski makineleri var anca bu kadar çıktı vallaha bende anlamadım
Aemaeblt Kızlar bilgisi olan yazabilir mi ya 37+6 haftalığım dün doktora gittim bebeğin kafası tamamen yerleşmiş dedi ama açıklığıma bakmadı nstyi ben dedim öyle çekti sonra hiçbir bilgi vermedi sizce sancım varmı hazırlıklı oluyum mu
findikkurdu2 Aemaeblt 40 üzeri 3 pik doğum yakın demek 80-100 acçrtok birkac saat sonra doğmus oluyor 😃😃
mucizebebek03 Aemaeblt evet canım sancıların yok diğer grafikte de anlamıştım zaten kasılmaların da çok olmamis
MrsAkuzum Makineye bağlı iken kendiniz takip edebilirsiniz Sağ üst taraf bebeğin kalp atışı yeşil rakamlar, sağ alt taraftaki sancınız mavi rakamlar. 80üzeri birden fazla olursa sancınız var demek