paradiseeeeee Beyhan-nn son günler 11 de sezeryan olucam kısmetse hem çok korkuyorum hem çok heycanlıyım allahım çok kolay ve saglıklı doğum nasipetsin rabbim
Beyhan-nn Kbryagci38 benimde 10 kaldı 😀bebeğiniz kız mi erkek mi ?Genelde erkekler gev gelir derler ama
1incir Beyhan-nn Heyecanlıyım ama hiç belirti yok Öncelerden çok ağrım oluyordu ağrılarım kalmadı resmen. Nişanda gelmedi Buton bile gelmedi 😂