23101991 31+3 haftalığım. Bebeğimin hareketlerini midemin altında hissediyorum. Kaymalarini tekmelerini hep oralarda hissediyorum. Normal mi acaba? Sizde nasıl?
Zekplt 23101991 sabah aynı postu ben açmıştım bende 32 haftalığım ama gayet normalmiş herkez öyle söyledi
Melikesvm 23101991 bende aynı sızleyım 37+1 haftalıqım mıgdemın altında karnımın yanlarına cıkıor oynadıkca canım acıyor braz degısık oluor ozel bolgem sızlıor sızdede oylemı