Tubanur17 Merhaba ıkı defa evde test yaptım pozitif cktı kan verdım ondada cktı ama karnımda kese gözükmedi daha yenı oldugu için olabilirmi
Mrc34 Tubanur17 benim değer 15000di fakat görünmedi küçük olduğu içinmiş.hatta 7. Haftada kese göründü 8 de kalp atışı duyabildik. Küçük diyedir inşallah kavuşursunuz 🙏
a_burcu_bur Tubanur17 çok küçük olduğu içindir. Ancak vajinal gözükebilir, telaş yapmayın 😊 kalp atışı da 7de falan duyuluyo 😊
Nazharun2808 Bende dün gittim doktora 1435 çıktı beta değerim ama göremedik bebişi cuma günü tekrar çağırdı bakalım görebilecekmişiz🥰