Evett kızlar konrtolden yeni geldim bebeğimin keyfi gayet yerindeymiş 🤪 40 haftalık oldum bugün hiçbir belirtim yok ne sancı ne açılma doktor haftaya perşembeye kadar gelmezse yatış dedi suni sancıyla başlatırız dedi. Deneyimli anneler süreç nasıl ilerliyor suni sancı daha zor ve ağrılı diyorlar doğru mu acaba suni sancı ile doğum yapanlar olumlu veya olumsuz yanlarını söylermisiniz? Korku bastı kendi sancımla doğurmak istiyorum tabi herseyin hayırlısı sağ salim gelsin de gerisi önemli değil 🙌🏻