Mina34 merhaba , yeni gördüm yanıtınızı. Ben de 2.topuk kanını saglik ocağında verdim aslında ama numune reddedildi herhangi bir açıklama yapılmadı tekrar alınacak diyip çağırdılar malesef saglik ocağında biraz sıkıntılı olmuştu alınması 2 defa delindi olmadı falan o yüzden tekrar orda aldırmak istemedim. Pendik medipol de verdik.