Merhaba, şuan 31. Haftadayım çalışıyorum ve haftaya 32. Haftam bitmeden çalışabilir raporu almam gerekiyor. Ancak doktorum özel klinik olduğu için sgk anlaşması yokmuş ve hastaneden almam gerektiğini söyledi. Bu raporu alanlar varsa ne yapmam gerekiyor, herhangi bir hastaneye gitsem direk alabilir miyim?