minikprensimmm123 Basak41 Canım bende aynı şekilde öyle hissediyorum bazen sağ da sertlik oluyor bazen solda ama genelde göbeğimin altında oluyor 🤣
minikprensimmm123 Basak41 4 veya 5 parmak kadar aşağıda canım kasıklar hizasında ama benim ponti Bi sağ tarafı bir sol tarafı sertleştiriyor🤣
minikprensimmm123 Ayceycev Canım nasıl bir hissetme bende akşamları felan böyle seğirme gibi yada arada pıt pıt atıyor gibi oluyor
Demojna Ben de 17+4 üm, bugün sabahtan beri karnım sert ve çarpıntım var ama çarpıntı garip sanki çok derinlerde hızlı bir kalp atışı hissediyorum gibi, bunu yaşayan oldu mu aranızda
minikprensimmm123 Basak41 Her zaman mı öyle canım o sertlik yoksa günde kaç defa oluyor benim bazen sert bazen yumuşak 🤣🤣
Basak41 minikprensimmm123 bazen hiç olmadığı da oluyor bakıyorum bakıyorum bulamıyorum nereye gitti acaba diyorum 🤣
minikprensimmm123 Basak41 Hahahaha aynı ben diyom annem sen nereye gittin diye eşimde diyor çocuğumu rahat bırak uyuyor belkide diyor 🤣🤣
ezgikptngl Basak41 bende 17. Haftadayım ikinci gebeliğim normal aşağıda olması henüz çok küçükler büyüdükçe yukarı çıkıyolar