-Ozge- Bende özel bişey yapmamıştım. Dip bucak yaptım temizzligi. Kapılar , kapı kolları, ışık düğmeleri, pencereler falan bol sirkeli suyla sildim. Tuvalet banyo falan bol çamaşır suyu ile fırçaladim. Bide sürekli havalandirdim evi. Mutfakta kullandığın şeyleri de sirkeli suya yatirabilirsin.
Hastayken kullandığım carsaftir battaniyedir yastık kılıfıdir havludur onları falan hep yıkadım baştan aşağıya. Bu kadar işte 🙊 Bismillah de başla inşallah yeterli olur canım. Geçen Ağustos ayimda olmuştum ben. Sonrasında şükür bişey yaşamadım aksi olarak