Aybukealtintas Kızlar merhaba, deniz seviyesinde büyük şehirlerde yaşayan hamilelerin, rakımı yüksek bol oksijenli yerlerde yaşamaya başlayınca 7.8 ayda cocuk larının fazla oksijen ve basınctan anne karnında öldüğünü duymuşmuydunuz hiç böyle durum yaşayanlar varmıs da. Banada ilginç geldi merak ettim çünkü böyle bir yer değişikliği yapacagımda
[silindi] Aybukealtintas bende ilk defa duydum ama sağlıklıyken bebeklerini kaybedenlerin de sebebini merak etmiyor değilim🤔
Ozgesah355 Aybukealtintas ben izmirde yaşıyordum şuanda ankaradayım 7.ayımdayım çok sağlıklı bi bebişim var çok şükür. İçinize kötü şeyler çekmeyin ya 😲
Aybukealtintas Ozgesah355 🙏🙏 İzmirin rakım ı 30 m ankaranın 938 m ağrının 1650 m. Normalde aklıma gelen birsey değildi ama aklım karıştı işte smdi
Ozgesah355 Aybukealtintas ben bide köydeyim yani köy derken temiz hava yeni yerleşim yeri etrafımız köy hep ama iyiyiz biz çok şükür canım hikaye bence böyle şeyler allah korusun
nagi Aybukealtintas yok canim olur mu oyle sey.oksijenin en bol oldugu yer karadeniz.orduda yaşamış biri olarakta nemin oksijenin hat safhada oldugu bi il.insanlar yaylalarda yasiyolar mesela yuksek basinctan falan sacma geldi bana.sonuçta ordaki insanlarda doguruyor.allah vermicekse vermiyo boyle düşünmek lazim 😊
Aybukealtintas nagi banada mantıksız geldi ama yasayanlar duydugum için acaba mı dedim yani. Orda hamile kalan için sorun yok zaten sonradan hamileyken gidenlerde yaşanmış
Aybukealtintas nagi şimdi googledan yaptım biraz daha araştırma birde, rakım arttıkca oksijen azaldıgı için gebelerde risk oluşturuyormuş, özellikle rakım ı 2000 m nin üzerinde olan yerler için tehlikeli oldugu yazıyor
nagi Aybukealtintas yok canim bi kac kisinin basina boyle aci bi Olay gelmistir bu sekilde yorumlanmistir.
MTKutay Aybukealtintas hiç duymadım ama basıncın insan sağlığını çok hizli etkilediği bir gerçek. Doktorunuzla gorusmelisiniz