Ecos123 Yarın doktora gitcez kızlar gece Sancim tuttu çünkü benim için dua edin bir sorun olmazsa cuma alcak bebisimi sorun olursa pazartesi kızım geliyor 😊😊😊😊
Ecos123 ogrencianne35 doktor çağırdı zaten 1 hafta erken gelir dedi bide 38 bitsin 39 haftalık pazartesi oluyorum 39 haftalık ken de alablrm dedi şimdiden yatis yapicak
Ecos123 ogrencianne35 sezaryen olucak epilepsi hastasıyım belden uyuşma istedim zaten iğne le uyusturcaklar narkoz istemedim
Ecos123 ogrencianne35 çok şükür iyiyim ya eskisinden daga iyiyim hafif oluyor artık tansiyonum düşüyor