nur006 Arkadaşlar 32. Haftada çalışabilir raporu vermeme gibi bi şansı var mı doktorun virüs dolayısıyla? Şu sıralarda alan çalışabilir raporu alan oldu mu? :/
Girlsmomm nur006 ben 21 Nisan’da aldım 19 mayısa kadar 32-36 arası çalışabilir raporu özelden aldım kendi Dr um verdi ama bazı hastaneler sorun yapıyor galiba
Kimkibu nur006 havalimanı gibi en riskli yerde calısıyorum doktorumdan istedim yinede verdi calısabilir raporu.. eğer sağlıksal sizi engelleyecek bir durum yoksa yada erken doğum vs verir doktorunuz neden vermesin
nur006 glnzem ben istiyorum almayı ama bir arkadaşıma istediği halde vermemişler o yüzden kafam karıştı :/
Hat_ice Bir riskiniz yoksa doktorunuza sorun çalışabilir raporu istediğinizi söyleyin veriyorlar ama devlet hastanesinde veriyorlarmi bir bilgim yok özelden alabilirsiniz