orkide21 Ne zaman yürüsem karnım taş gibi oluyor Doktor bakıyor normal diyor ama rahatsız oluyorum gezemiyorum eşimle hep evdeyım benzer durumu yaşayan var mı bir çözümü var mıdır acaba ? 30 haftalığım
Edanue orkide21 Ben 19 haftalık hamileyim bazen karnımın alt tarafı kasıklarıma doğru taş gibi dokununca neden oluyo acaba bende burda bekliyim
Havva-61- orkide21 bende 30 haftaligim otururken karnım çok sertleşiyor yürürken sağ ayağım çekiliyor bebegin hareketleriyle alakalı dedi doktorum
Hippolyte_28 orkide21 Bende de oluyor o sorun. Doktoruma sordum oyle olduğunda hemen yürümeyi kes ve dinlen sonra devam et dedi. Sancı oluyor çünkü. Bebek bir yerde toplanip canımı acıtıyor. Ayakta cok durdugumda da oluyor maalesef
orkide21 Edanue sonradan geçiyor mu peki benim de senşn kadarken olurdu ama sonra geçerdi şimdi aşka geçmiyor taş gibi kalıyor
orkide21 Dygygn karnım büyüdüğünden beri var eskiden sertleşir normalde dönerdi şimdi asla dönmüyor taş gibi kalıyor
Edanue orkide21 yok geçiyo bi zmaan sonra saki orda toplanıyomuş gibi karnımın öbür yerleri yumuşak orası sert sonra o sertlikte geçiyo