Nefesim74 31 haftalığım,16. Haftamdan beri sulu akıntım var.Defalarca korkarak bunun için doktoruma gittim.En son turnusol kağıdı ilede bakıldı,bebeğimin suyu gayet iyi.Son 2 gündür yine sadece su gibi gelmeye başladı,sinirlerim bozuldu artık,hep acabayla yaşıyorum😩