SB_ mama satıyodur belki ama satmasa bile eczanelerde tüm mamalar var zaten. Ama en başta olması gerekiyodu. Geç kalınan bi uygulama oldu, esnaf kapalı. Kırtasiyeci adam dükkan kapatıyo ama marketlerde kırtasye satılıyo. Züccaciyeci kapalı ama markette satılıyo. Çok yanlış. Aslında her zaman markette gıda dışı bişi satılmamalı esnafın önü kapanıyo. Ben çok doğru buluyorum yasaklanmasını