Arkadaslar benim bir aydan beri farkettigim bor kizariklik var göğüs altinda ilk basta ucuk gibiydi sulu gibiydi simdi ise söndü ama kizariklik devam ediyor tek bir tane var.sizlerde de olan oldu mu acaba ictigim ilaclardan mi yada hormanel birsey mi ?