ayminaninannesi Doktorum 18 mayıs a gün verdi çok heyecan yaptım şimdiden ve sizinle paylaşmak istedim 38+6 iken sezeryan a giricem gün alan anneler Rabbim meleklerinizi sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin 😘🙂
Bilge44 ayminaninannesi Sağlıkla gelsin inşallah bebeğiniz 🥰🤲🏻 Benim de 36+4 tam gün alamadım henüz ama doktorum 18 Mayıs i işaret etmişti bir keresinde bakalım bu hafta belli olur inşallah 🥰🥰
Aslanannesiayse ayminaninannesi eşimle bizim evlilik yıldönümümüz bende isterdim o günde doğurmayı ama 36+5 günlük oluyoruz doktorum sezeryan için 39.haftama gün verdi Allah evladınızı size bağışlasın
Cansu-13 ayminaninannesi benim doktorum da 19 mayısa gün vermişti ama arefe günü gidip saatini ve gününü netleştiricez inşallah rabim hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip eder inşallah
ayminaninannesi Aslanannesiayse amin cnm benmde 25 mayıs doğum günümde gelicekti biraz hızlı oldu benm icin de ama gün önemli degl sağlıcakla gelsin hepsi 🌹🙂