ipek_94 Haftadayım. Geçen hafta tetenoz aşısı oldum ve kolum şişti morardı bende 1 hafta oldu geçmedi artık diye bugün sağlık ocağına gittim enfeksiyon kapmış bana antibiyotik verdiler. Kendi kadın doğum doktoruma sordum bi zararı olmaz dedi ama ben çok korkuyorum daha önce hamileyken antibiyotik kullanan varmo veya bu tetanoz aşısından şişlik morarma yaşayan?