Hanımlar merhabalar 3 yıla yakındır çocuk sahibi olmak için uğraşıyorum. Klomen işe yaramadı..
2 kere aşılama yaptırdım, yarın 2. Aşılama sonucu için test verecekken bugün adet oldum. Doktor her muayne de maide sıvı birikimi gözlemliyorum eğer 2. Aşılama da olumsuz olursa histeroskopi ve laparoskopi yapacağım dedi… tabi şimdi tam kapanmadan dolayı diğer ay ki adete kaldı. Nasıl bir işlem, yaptıranlar tecrübelerini paylaşabilirler mi ? Ailemizden uzakta yaşıyoruz, yanımızda yardımına ihtiyaç duyacağımız birilerine gerek oluyor mu? Yoksa rahat bir işlem mi ? Öncesi ve sonrası tecrübelerinizi paylaşırsanız çok memnun olurum 🙏