Hanımlar merhaba 20 haftalık hamileyim, 12.haftamdan beri tansiyon çıktığı için günde iki kez tansiyon ilacı kullanıyorum üç gündür falan da tansiyonum 15.5 çıkıyor limon sarımsak falan da tüketiyorum anlık geçiyor. Tansiyon kaça çıktığında hastaneye başvurmam gerekir haftam daha erken olduğu için korkuyorum bebeğime bişey olacak diye de