Gamzeakd ben de temmuz doğumluyum ama annem hiç hatırlamıyor ne giydirmiş napmıl şuan benim de 2 tane uzun kollu zıbınım 4 tane askılı atlet zıbın var 4 tane de kısakollu zıbını var bir tane 5li hastane çıkışı aldım 10lu alsam kundak falan olacaktı ekstradan banyo havlusu battaniyesi kundağını banyo eşyalarını hep cinsiyeti öğrendiğimizde direkt arkadaşım almıştı o yüzden fazladan almaya gerek var mı bilemedim.. bir tane uzun kollu tulumu var ayaklı 0-3 ay bir de dün ebebekten aldım 4 tane tulum ayaklı yine 0-3 ay 62 cme kadar giyiliyormuş kumaşları da güzel duruyordu ama üç tane eldiveni var hastame çıkışı kendi eldivenliymiş zaten bir de 6lı çorap sipariş ettim dün artık kıyafet kısmını tamamlayıp diğer eşyalara geçmek istiyorum 😅