32+2den sesleniyorum. Bugun itibari ile karnimin alt kisminda minik kırmızı bir catlak gördüm. Tam kırmızı degil ama kırmızı olma yolunda ilerleyen bir catlak…. yok mu bunun bir çözümü bol su iciyorum, yag kullanıyorum daha cok erken degil mi catlak icin… kafama takmam saniyordum ama takiliyormus, bi ihtimal belki bende olmaz demistim umudum vardii🙄