Bu gece 3 buçukta kalktıgımda idrara sıkışıklık hissi var kasıklarım nasıl ağrıyor lavaboya gittim kasılmalarım geçmedi evde yürüdüm su içtim soluma yattım 2 saat ama kasılmalar hala devam etti internet okuyorum yalancı sancı gibi ama benimki dinlenmekle geçmedi hastaneye geldik kan , rahim ağzı uzunluğu , nst bakıldı nst de hafif sancılar çıktı yatışımı verdiler nstde şu an birşey yok rahim ağzı uzunluğu 39cm çıktı kanlarım temiz ama neden böyle oldu anlamadım akşama taburculuk düşünülüyor tekrar çekilen nstde sıkıntı çıkmazsa bu haftalarda böyle şeyler yaşayanlar var mı normal mi bilemedim 🤷🏻♀️