Gullu21 Kızlar merhaba☺️Oğlumuz olacak kısmetse ve Yusuf Alparslan ismini düşündük.Sizce nasıl?Fikirlerinize ihtiyacım vaarr🥰🥰
Aslanannesiayse Gullu21 Allah bağışlasın Alpaslan a niyet etmiştim bende ama eşim Muhammet deyince Alpi atıp Sade Aslan’ a karar verdik
Gullu21 Aysell88 soyadımız iki harf canım bana da uzun geldi ama ilk ismimiz zaten belliydi ikinciyi de babası istedi benim de kafam karıştı
Elfglce Yusuf ısmı cok guzel ama yanına daha kolay mı desem daha agırlıgı olmayan bır ısım mı koymak lazm sankı daha kısa ya da bılemem anlatabıldm mı😌
Gullu21 Aslanannesiayse Aslanannesiayse amin canım hepimizinkini inşallah öyle de olabilir aslında ben Yusuf Alp diyordum aklımdan geçen oydu
Susam20 Gullu21 ben oğlumun adını Eren koyacağım göbek adını da Yusuf kimlikte sadece Eren olacak ama yusuf Eren de olabilir
Cerenn1654 Gullu21 Gullu21 uzun diyen lere hiç aldir ma ağir olur diyenlerede guzel bence.canim lisede abdülkadir kürşad isimli arakadasim.vardi bence guzel buldugun isim ha birde arkadasim.abdulkadir ismini kullaniuordu