SevdaTariik evet guzelim ya herkesin bebegine cinsiyet tahmini yapıyorum ama kendime yapamiyorum 12 haftada erkek dendi sonra kiza benziyor dendi bugun gittim net degil dendi deliricem 18 haftalik oldum pazartesi günü detaylim var bakalim sonuc ne olacak bi kizim var insallah buda erkek olur eli ayağı düzgün olsun hakkımızda hayırlısı olsun güzelim