Kızlar haftasonu ishalim var doğum belirtisi sanırım diye konuştuktan sonra bugün yoğun ishal kusma ve baş ağrısıyla yükselen tansiyonum sebebiyle kontrole geldiğim doktorda gebelik zehirlenmesi diye sezeryan yatisim yapıldı dua edin tam 38 haftaligiz kavusuyoruz ❤️