Sermec27 Damla67 kılo almadım ama gebelik şekeri cıktığı için diyet yapıyorum 46 kıloyla hamile kaldım 31+5 haftalık hamıleyım 52 oldum su an acıkcası sekerim cıkmasaydı hiç diyet işine girmezdim cok zor 🥴 ama diyetisyenle devam edebilirsiniz
tugbakaragul Bende yerimi alıp belleyeyim burada güzel öneriler gelecektir eminim bende 71 ile hamile kaldım şuan 15+2′deyim yine aynıyım ama kilom yüksek almak istemiyorum korkuyorum. Bende önerileri takip edeyim canım sağol postun için🥰
Bademlilokum @tugbakaragul tugbakaragul benimde hem kilom hem haftam sizinle yanı. Çok korkuyorum kilo alacam diye
gmzns Un şeker tuz ekmeği bırakarak başlayabilirsin bol su içerek kapanmadan sonrada diyetisyene gidersin canım
tugbakaragul Bademlilokum açıkçası yalnız olmadığına sevindim. 🙈 umarım sağlıkla doğuma gider fazla kilo almadan bebeğimizi besleriz. İdeal doğum kilomuz 77 idi sanırım. Umarım aşmayız 😂