Dua Kızlar acil yorumlarınızı bekliyorum almak istiyorum ama kullananların ve alanların yorumları önemli ☺️
Zeynep3535 Dua bende 4ü aldım baya bi ararştırarak ama kullanmak nasip olmadı henüz 3e bakma yakın arkadaşımda var kaldırım felan çıkarken yana devrilme oluyormuş 🙄
Goncagp 3 e bakmıştım ben çok beğendim hatta 4 den daha kullanışlı dedi satıcı da ama başka araba aldım aklım litetrax 3 de kalmadı değil 😊😄
Goncagp Joie güzel ya ama bende hem baston öneriyorlar hem travel seviyorlar diye arafta kaldım en sonunda bastonumsu travel travelımsı baston aldım😂 bir taşla iki kuş vurdum rahatladım 💃🏼 kullanmadım ama kullanan arkadaşlarım memnunlar eğer düşünürseniz chicco trio sprint 😊
Dimplesgirll Ben aldım çok güzel chrome ve litetrax 4 arasında kalmıştım kullanan arkadaşımın tavsiyesiyle aldım içi çok geniş diğerleri gibi değil kaliteli bir araba şubat indiriminde 800 tl aldık
Dua Dimplesgirll ya çok iyi şuan indirimli 1150 ve ebebekte renk kalmamış alamadık 😞 güzel günlerde kullanın inşallah
Magnolina Dimplesgirll bir kaç kere metrolife gittim muayne hastane çok kalabalık ama odalar temizmiş çoğu oda tek kişilik
Dua Zeynep3535 3ü beğenmedim canım ön tekerlekten dolayı bakalım 4 güzel ama işte mağazada kalmamış ve stokta da istediğimiz renk yok 🙄