Merhaba arkadaş benim 3.gebeliğim 2 gebeligimdede erken doğum yaptım ilk doğumum 28 haftalık ikincisi ise 24 haftalık 12 sene sonra tekrar hamile kaldım su an 17+1 doktorum rahim boyunu 20 mm dedi 2 hafta oncede rahimde hunilesme var diye 56 saat yatış yapıldı. Günde 3 defa vajinal yoldan progestan alıyorum pazartesi günü doktorum serkilaj işlemi uygun gördü. Basına böyle birsey gelen var mi. Bide su mübarek günün yüzü suyu hürmetine duanıza bana ve bebeğime de yer verirsenizse çok mutlu olurum. Rabbim hepimize evlatlarını bağışlayıp , onlarla sınamasın.