Musefam biz hamileliğim boyunca çok uğraştık düşürmek için ama bi türlü düşmedi kullanmadığım antibiyotik kalmadı damar yolundan aldım birde baktık düşmüyor antibiyotiğe rağmen çıkıyor bıraktık öyle doğuma girdiğimde 36 lardaydı doktora sordum sıkıntı olmaz dedi gerçekten sıkıntı olmadı doğum yapalı 25 gün falan oldu